Äntligen! :D

Hej! :D
 
Är så glad just nu, har äntligen fått tid hos käkkirurgen på måndag. Ni fattar säker inget nu men det är så att jag har problem med främst käkleden på höger sida. Den värker, låser sig, jag blir lite sne när den låser sig i ansiktet och den ger ifrån sig obehagligt knakande, tycker min mamma i alla fall.
Man får väl hoppas på att det bara är ett väldigt litet fel som är lätt att åtgärda. För jag blir tokig snart. Den låste sig flera gånger på slöjden idag så fick sitta och lirka på den.
 
Ska även till läkaren innan käkkirurgen, får se vad jag ska dit och göra. Förmodligen bara prata, om mediciner osv, den enda skillnaden jag har känt sedan jag slutade med den i julas är att jag har lite mer värk och att jag är stelare och har bättre aptit. Gick ner 4 kilo för att jag tappade matlusten när jag åt medicinen.
Är även en ny läkare jag ska få träffa nu då den andra jag hade gick i pension, jag som precis börjat tycka att han var helt okej haha.
Men är självklart nervös, speciellt när jag ska behöva träffa nya människor på det viset.
 
Men kommer troligtvis uppdatera om hur det gick.
 
Ha de gött! :D

Kommentera här: