Första skoldagen för i år avklarad

Hellu! :D
 
Idag började jag skolan tillbaka, vilket känns sådär hehe. Men dagen har flutit på rätt bra.
Hade slöjd sista timmen, och jag valde självklart träslöjd (kanske inte så självklart för er men aja xD).
Tycker det är kul att få jobba ordentligt och slita för arbetet, vilket jag inte tycker man får göra på textilslöjd, sitta och sy osv. Nej fy haha. Har alltid avskytt textilslöjd.
Jag ska troligtvis göra en fågelholk, eller ett hus till kaninerna (träslöjds lärarens förslag heh). Så om jag blir färdig med det arbetet och får välja själv vad jag ska göra kommer det att bli kaninhinder ;)
Vi är bara två tjejer som valt trä, och sex killar tror jag. Kommer bli relativt lugnt i salen, hoppas jag....
 
Ha de gött så länge så hörs vi! :D

Kommentera här: